Followers

Cari Blog Ini

Rabu, 17 Disember 2008

KEKALAHAN BN PENTING UNTUK SEDARKAN NAJIB - Malaysiakini

Adalah penting kepada ahli UMNO dan ahli parti komponen Barisan Nasional mempastikan Barisan Nasional kalah teruk di P 36 Kuala Terengganu.

Jika Barisan Nasional menang, Abdullah Ahmad Badawi bersara, dan Mohd Najib Abdul Razak mengganti, maka dikhuatiri Mohd Najib Abdul Razak akan meneruskan tradisi kepemimpinan Abdullah Ahmad Badawi, dan mungkin pengganti ini adalah lebih teruk lagi.

Perhatikan, apa yang BERNAMA laporkan sehubungan kalah menang di P 36 Kuala Terengganu kepada Mohd Najib Abdul Razak:

13 Disember, 2008 15:02 PM

Kemenangan BN Di Kuala Terengganu Penting Untuk Bukti Kebangkitan Parti, Kata Najib

KUALA TERENGGANU, 13 Dis (Bernama) — Kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu pada 17 Jan depan amat penting sebagai bukti untuk menunjukkan kebangkitan parti itu selepas kekalahan BN dalam pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh, Ogos lepas.

Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan kemenangan di Kuala Terengganu kelak sebagai sesuatu yang amat penting untuk masa depan Umno.

Sambungan di sini:

http://www.bernama.com/

Jika UMNO kembali unggul, dengan perubahan Mohd Najib Abdul Razak sebagai pemimpin, dan memimpin perubahan parti, gabungan, Rakyat, dan Negara, maka ahli UMNO sendiri dan ahli komponen Barisan Nasional perlulah memenangkan calon PAS yang jugak Pakatan Rakyat.

Sebagai contoh, sekiranya kerajaan Barisan Nasional ikhlas membela Rakyat Malaysia, termasuklah di Terengganu dan khususnya di Kuala Terengganu, maka gambar berikut ini berlaku sekitar Mac 2008, bukan Sabtu lalu.

Jika pilihanraya kecil P 36 Kuala Terengganu ini tidak terjadi, adakah wang tersebut diberikan Sabtu lalu? Ataukah di suatu Sabtu 2080 atau 2100 mithalnya?

Dikhuatiri setelah menang di P 36 Kuala Terengganu, bilakah lagi para pemimpin ini akan menjejaki kaki di Terengganu waima di Kuala Terengganu lagi. Berapa banyak lagi hak royalti yang bakal ditangguhkan?

Dijangkakan nikmat ke Kuala Terengganu dan Terengganu berterusan, bila ahli UMNO dan ahli parti komponen Barisan Nasional memilih calon PAS yang juga Pakatan Rakyat.

Ingatlah kekalahan Barisan Nasional P 36 Kuala Terengganu adalah kemenangan ahli UMNO, Barisan Nasional, dan Rakyat Malaysia untuk jangka panjang.

http://satublogtotal.blogspot.com

Tiada ulasan: