Followers

Cari Blog Ini

Jumaat, 21 September 2012

UMNO Sambut Raya Bulan Zulkaedah ?

Malam ini bertempat di Taman IKS Pulai, PAS Kawasan Jasin telah mengadakan ceramah penerangan bertajuk " Siapa Samseng Sebenar " yang disampaikan oleh Yb Ng Sue Lim yang merupakan ADUN Sekinchan Selangor. Turut menyampaikan ceramah pada malam ini Timbalan Pesuruhjaya PAS merangkap Yang Dipertua PAS Jasin, Ustaz Kamaruddin Sidek dan Exco AMK Saudari Ginnie Lim. 

Ketika Yb Ng Sue Lim menyampaikan ceramahnya, UMNO / Bangkrap Negara turut mengadakan ceramah bertentangan dengan tapak ceramah yang dianjurkan PAS. 

Apa yang menarik perhatian kami yang menyaksikan adegan yang berlaku pada malam ini ialah UMNO / Bangkrap Negara turut mengumumkan mereka menganjurkan Jamuan Hari Raya dan mengakui masih lagi meraikan hari raya walaupun syawal telah lama melabuhkan tirai. 


Kadang-kadang kesian juga, syawal dah lama habis tapi UMNO/ Bangkrap Negara masih lagi nak meraikan Aidilfitri lebih dari sebulan. Inilah akibatnya apabila tak terkejar dengan program penerangan yang dianjurkan oleh PAS. Walau pelbagai gangguan yang dilakukan namun ianya tidak menjejaskan kehadiran yang ramai ditapak ceramah PAS. 

Tiada ulasan: