Followers

Cari Blog Ini

Selasa, 10 Jun 2008

KALAU SHAHRIR PUN GELONG...

Dalam posting bertajuk "ACA to probe Majidee scandal," Ahirudin Attan melaporkan:

Anti-Corruption Agency called in to investigate "disappearance" of our last Southern bastion. A VIP with excellent ties with Singapore and who lives high up in the Johor political tree for more than a generation may be able to provide answers to what happened to the Majidee army camp.I was told officers from the Agency will start questioning some people this week.The VIP is likely not to be the only senior politician who will be called in IF the ACA finds a ground to launch a full-scale probe.

Apa yang lebih menarik ialah komen Husin Lempoyang:
Hahahah ....aku tahu ...aku tahu ...aku tahu siapa ....si tiung ... hahahasi tiung ... hahahasi tiung ... hahahakawan aku seorang ungku beritahunak tahu siapa si tiung, pergi blog aku.

aku
baru maki dia.takut2 mereka korna ke muhyiddin pasal tuntut pak lah turun.Saya mengetahui gelaran si tiung ketika melayari laman MyKMU. Saya sangat menghormati Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad.

Hormat bukan kerana dia abang bekas boss saya, Ahli Parlimen Shah Alam, Haji Khalid Abdul Samad. Peduli apa abang sapa pun. Tetapi kerana saya percaya dialah antara beberapa pembesar Umno yang masih bersih,Saya masih tak percaya dia terlibat. Tetapi kalau benar bagai yang dituduh Husin Lempoyang, saya yakin tidak ada siapa lagi yang boleh dipercayai di dalam Umno.

Kalau orang macam Shahrir pun gelong dan jenis tu juga, yang lain tak payah cakaplah...Saya harap perkara itu tidak terjadi kepada PAS. Walaupun banyak juga buaya dan naga di dalam PAS, tetapi yang baik dan bersih juga masih ramai. Jauh lebih ramai dari yang jenis kurang ajaq dan kaya-raya dengan cara yang menjadikan kita tertanya-tanya.

Esok, Ketua Pemuda PAS, Salahuddin Ayub akan
bersemuka dengan Shahrir mengenai harga minyak, harap Ahli Parlimen Kubang Kerian itu tak lupa selit-selit sikit fasal skandal Majidee.
SUMBER : http://penarikbeca.blogspot.com/

Tiada ulasan: