Followers

Cari Blog Ini

Isnin, 30 Jun 2008

PROVOKASI REGIM ABDULLAH – NAJIB INSTRUMENT ISYTIHAR DARURAT

Oleh: Naspazi

Betapa tindakan regim Abdullah - Najib menggunakan polis untuk menangkap Saiful Bahari pembantu khas Anwar Ibrahim dan memaksanya membuat laporan liwat sah tindakan provokasi ke arah instrument mengisytiharkan darurat andai situasi kebangkitan tidak percaya rakyat tidak terkawal!

Saya sering memberi responds kepada laman pro PR bahawa dengan kuasa yang ada pada Abdullah - Najib, 1001 cara mereka mungkin lakukan untuk menghancurkan PR dan DS Anwar termasuklah darurat.

Kini bungga-bunga taktik biadab Mahathir, Abdullah - Najib dendangkan lagi. Justeru, orang yang gila babi dan babi gila sahaja yang percaya dengan taktik jijik Abdullah - Najib ini. Abdullah - Najib melakar sejarah waktu muka umat Melayu dengan tinta Najis. Betapa taktik syaitan Abdullah - Najib ini sungguh-sungguh membangkitkan kemarahan!!

Para peguam Ds Anwar serta seluruh pimpinan PR wajar membuat laporan polis, sebagai laporan balas terhadap laporan liwat yang dipaksakan ke atas Saiful Bahari, yang bukan sahaja memberi implikasi mencemarkan nama DS Anwar, bahkan mencetuskan huru-hara, kacau-bilau dan menggugat kestabilan negara! Lantaran itu, standard paradigma kelas kambing pimpinan Abdullah – Najib ini wajib dihancurkan!!!

"Bangkitlah seluruh negara menghancurkan kenajisan taktik Abdullah - Najib!!!"

Tiada ulasan: