Followers

Cari Blog Ini

Sabtu, 26 September 2009

JeJak Fakir Ramadhan

Assalamualaikum dan salam perjuangan 

Walaupun  Ramadhan yang telah hampir seminggu meninggalkan kita namun ianya bukan satu kenangan yang dapat dilupakan dengan begitu saja. Sepanjang Ramadhan yang lepas Dewan Pemuda Pas  tidak ketinggalan untuk sama-sama meraikan dan memeriahkan bulan yang cukup mulia dan penuh barakah dengan melaksanakan dakwah bilmal .Satu program telah diadakan  bagi menyalurkan  sumbangan kepada sahabat-sahabat kita yang memerlukan.Program anjuran Dewan Pemuda PAS Pusat dengan Kerjasama Dewan Pemuda PAS Negeri Melaka telah diadakan di Kampung Pulai, Serkam Merlimau Melaka.   

Antara wakil DPPP yang hadir ialah Ustaz Azman bin Sapawi ( timb Ketua DPPP ), Khairul Faizi bin Ahmad kamil ( Penolong Setiausaha DPPP dan juga Pengerusi Lajnah perpaduan Antara Kaum ) serta saudara Johari ( Pengarah Unit Amal Pusat )
 
Turut serta ialah Barisan Exco Dewan Pemuda PAS Negeri Melaka yang diketuai oleh Ketua DPPNM Ustaz Kamarudin bin Sidek,  Ajk Dewan pemuda PAS Kawasan Jasin, Ajk PAS Cawangan Pulai serta Ajk MTD Serkam. Program ini dilaksanakan di 2 dun dimana satu lagi di Dun Ayer Molek di kawasan bukit Katil yang diketuai oleh Khairul Faizi serta wakil DPPNM serta ajk Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil
  



Tiada ulasan: