Followers

Cari Blog Ini

Rabu, 26 September 2012

Putuskan Hubungan Dengan Iran Segera !!

WAJAH SEBENAR IRAN DAN FATWA ULAMA SYIAH TENTANG SYRIA 


 Ahmedinejad (Presiden Iran) : "Adalah menjadi suatu kewajipan bagi kita untuk membantu (mempertahankan) rejim Syria walau dengan apa jua cara..." 

 Hasan Nasrullah (Hizbul Lat) : "Tiada berlaku apa-apa kebangkitan pun di Syria. Tetapi rejim Basyar masih mendapat sokongan majoriti rakyatnya.." 

 Ali Sistani (Ulama syiah terkenal) : " Barangsiapa yang mahu membela Syiah, maka dia mestilah berusaha membantu Basyar. Barangsiapa yang cuai maka sebenarnya dia hanya akan membantu pembunuh-pembunuh Husein yang kafir golongan Nawaseb!" 

 Yaser Habib al-Khabith: " Wajib ke atas Hizbullat Lubnan untuk masuk campur tangan segera bagi menyelamatkan makam-makam ziarah kaum Syiah di Syria dari ancaman-ancaman kaum nawaseb (Sunni)" 

 Ali al-Kuraani: " Yang menjadi para pengganas di Syria sekarang ialah pengikut-pengikut dan cucu cicit keturunan Abu Sufyan dan tentera-tentera Yazid " 

 Ahmed Jennati (ulama paling kanan Iran) : " Wajib ke atas orang Syiah arab masuk ke Syria dan berjuang bersama-sama rejim Basyar agar ia tidak jatuh ke tangan musuh-musuh Syiah "

Masih banyak lagi fatwa ulama'-ulama' mereka yang mengharuskan membunuh dan memerangi kaum muslimin khasnya di Syria. Masih ada lagikah yang buta!? Rakyat Malaysia Tolak Syiah 

Tiada ulasan: