Followers

Cari Blog Ini

Ahad, 11 Mei 2008

APABILA GANGSTER UMNO MAKAN TUANNYA..

Oleh Berita Harian

MENTERI Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz, berkata Undang-Undang Anti-Lompat Parti tidak perlu digubal kerana ia menyekat hak kebebasan wakil rakyat.

"Saya sendiri tidak setuju undang-undang itu digubal," katanya di lobi Parlimen, semalam.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Datuk Anifah Aman (BN-Kimanis) kelmarin bahawa tiada salahnya jika Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) Sabah melompat parti jika mereka tidak mendapat tempat dan layanan sewajarnya daripada parti sedia ada.

Nazri berkata, beliau menganggap kenyataan Anifah sebagai peringatan kepada BN untuk memberi perhatian kepada permasalahan dan permintaan rakyat di Sabah dan Sarawak.

"Pada saya ucapan beliau adalah satu peringatan yang baik dan saya langsung tidak berasa ada apa-apa lebih daripada itu yang perlu dibimbangkan," katanya mengulas sama ada kenyataan sebagai tanda ugutan wakil rakyat BN dari Sabah mereka akan melompat parti menyertai Pakatan Rakyat seperti yang diuar-uarkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Nazri berkata, beliau tidak berasakan ucapan itu akan menggugat kestabilan Barisan Nasional dan Umno kerana beliau memahami prinsip Ahli Parlimen Sabah.

JASINDAILY : mmm nampaknya Pak Lah dah kena tembak ngam si botak ni...ntah-ntah si botak ni antara nak keluar dari UMNO kot..

Tiada ulasan: