Followers

Cari Blog Ini

Ahad, 8 April 2007

DARI MEJA ICT JASIN....

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana blog jasindaily ini masih 'Bernyawa' sehingga ke hari ini. Setelah hampir sebulan tidak dikemaskini dengan sempurna akibat oustation ke Korea selama seminggu, kemudian wife pula bersalin (terpaksa ulang alik KL-Melaka), jkuasa penting untuk kejohanan FUTSAL Zon Selatan anjuran Harakah yang diadakan pada 1 April 2007 diikuti pula dengan tugasan untuk menyiapkan Buku Mesyuarat Agung kawasan DPPKJASIn untuk kali ke 24 yang diadakan pada 22 Mac 2007, semua ini berlaku dalam tempoh 3 minggu. Alhamdulillah dengan berkat kesabaran dalam menghadapi ujian ini, Allah S.W.T telah mempermudahkan perjalanan ana dalam menyelesaikan satu persatu masalah ini. Inilah salah satu kemanisan yang diberi ketika kita berada diatas landasan perjuangan.

Sebagai makluman, blog ini sudah diambil alih oleh Saudara Mat Noh bin Modeng (Pengerusi ICT DPPKJASIN 07-09), beliau telah menggantikan saudara Badrul Hisham yang sudah tamat tempoh pemuda. Diharap dengan peralihan jkuasa ini akan lebih memantapkan jentera ICT DPPKJASIN. Ana seperti biasa bekerja dibelakang tabir dalam bidang ICT.

Insya-Allah seperti yang dimaklumkan, jasindaily akan beroperasi seperti biasa. Maaf diatas segala kekurangan yang ada pada kami. Terima kasih diatas segala teguran, kami memerlukan teguran yang membina dalam merealisasikan impian perjuangan PAS dalam memperjuangan kalimah Allah di bumi ini. Marilah kita sama-sama men'jatuh'kan UMNO dan konconya yang semakin rakus dalam menganiaya rakyat jelata di Malaysia ini dalam pilihanraya akan datang. Salam Perjuangan dari ana untuk sahabat-sahabat seperjuangan sekalian.

Tiada ulasan: