Followers

Cari Blog Ini

Rabu, 5 September 2012

ECPI Biayai Syiah Di Malaysia ?


Selepas apa yang berlaku di Syria, akhirnya terbongkarlah makar dan konspirasi Iran dan Syiah dalam menyembelih umat Islam Ahli Sunnah dan hubungan akrab mereka dengan Yahudi.Kesan daripada itu, Syiah di seluruh dunia seperti cacing kepanasan apabila umat Islam bangkit mempersoalkan ajaran mereka yang radikal itu, tidak terlepas juga dengan Syiah jadi-jadian di Malaysia. Apa yang saya bawakan di sini ialah risalah bertajuk BULAN PERPADUAN ISLAM DAN PEMBEBASAN AL-QUDS (AL-AQSA) SEDUNIA setebal 47 helaian yang disebarkan secara meluas. Risalah ini penuh dengan tipu daya dan suntikan jarum Syiah dengan slogan 'perpaduan Sunni, Syiah dan Salafi'. Artikel ini juga mempunyai selitan iklan ECPI iaitu sebuah air berjenama.

Berkenaan ECPI:
1. Menurut cerita-cerita orang di Melaka, jenama air ECPI yang bernilai mahal adalah cara syiah membiayai jariangan mereka. Air yang dijual pada harga setinggi RM7-8 sebotol besar itu adalah terlalu mahal.

2. Teknoloji yang dikatakan diguna untuk Electro Lustered Positive Ion Water tidak lojik langsung dari segi penerangan saintifiknya.


3. Dengan harganya yang mahal, ianya dapat dijual sebagai Multi Level Marketing (MLM) dan terbina jaringan syiah yang ada kepentingan komersil dan menjana kewangan untuk pergerakan mereka.


4. Adapun penipuan ECPI ini telah dibongkarkan. Boleh rujuk di sini: aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/ecpiaq-air-jamban-lagi-baek-bro.html

Blog tersebut mendedahkan ijazah, universiti dan qualification doktor-doktor yang disebut dalam laman web dan brishur adalah penipuan belaka.

 

- Bernama

Tiada ulasan: